چراغ های مودم تی پی لینک W8961N
نوشته شده توسط : danial

در پست امروز قصد دارم به معرفی چراغ های مودم تی پی لینک TD-W8961N بپردازم . همانطور که می دانید خاموش شدن ، چشمک زدن یا روشن بودن هر یک از این چراغ ها بیانگر مفهومی است که در ادامه پست با آن آشنا خواهید شد .
چراغ های مودم TP-Link TD-W8961N عبارتند از :
1- چراغ Power : چراغ پاور باید به صورت ثابت روشن باشد در غیر این صورت حتما در اتصال سیم ها ، پریز برق یا آداپتور دشتگاه مشکلی وجود دارد و یا مودم به کلی سوخته است .
2-  چراغ DSL : در صورتی که چراغ DSL روشن باشد به این معنی است که اتصالات فیزیکی مودم صحیح است و ارتباط با مرکز مخابراتی نیز به درستی برقرار است . در صورتی که این چراغ چشمک زن یا خاموش باشد به این معنی است که یا اختلالی در اتصالات کابل ها یا پریز وجود دارد و یا خط شما رانژه نیست .
3- چراغ اینترنت : در صورتی که چراغ اینترنت مودم شما خاموش یا قرمز باشد به معنی قطع ارتباط شما با شرکت سرویس دهنده می باشد .
4- چراغ Wi-Fi : در صورتی که مودم شما وای فای باشد چراغی به اسن Wireless یا WLAN دارد که این چراغ نشان دهنده روشن بودن وای فای دستگاه شماست .
5- چراغ WPS : این چراغ مکانیزم امنیتی برای وایرلس دستگاه شما می باشد .
6- چراغ پورت های شبکه : این چراغ نشان دهنده ارتباط فیزیکی مودم با سایر دستگاه ها نظیر کامپیوتر ، تلویزیون و ... می باشد . تعداد آن در مودم های مختلف متفاوت است اما در مودم TD-W8961N چهار پورت از شماره 1 تا 4 روی مودم وجود دارد و روشن شدن هر کدام از این 4 چراغ نشان دهنده اتصال صحیح کابل از مودم به دستگاه مورد نظر شما می باشد .
در صورتی که مایلید اطلاعات بیشتری در خصوص عیب یابی مودم تی پی لینک TD-W8961N از روی چراغ های مودم کسب نمایید توصیه می کنم به سایت مشاوره تلفنی اینترنت کمک مراجعه کنید :

www.internetkomak.com/a/v/آشنایی-با-چراغ-های-مودم-تی-پی-لینک-W8961N





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: